Etusivu Uutuudet Tarjoukset Yhteydenotto Oma asiakastili
Tuoteryhmät
Tietosivut
Maksutavat


Toimitusehdot / Teljän Nappi

Maksutavat

Hyväksymme Suomalaisista verkkopankeista Nordean, Sammon, Osuuspankin ja Säästöpankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (visa/mastercard). Postiennakolla maksettaessa maksu suoritetaan postikonttorissa tuotteita noudettaessa (maksuvälineinä postissa käyvät mm. käteinen, pankkikortit ja luottokortit). Jos tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet voi noutaa Ulvilasta veloituksetta.




Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

Asiakas maksaa kaikki toimituskulut.

 

Myyntialue
 
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan EU:n ja Sveitsin alueelle.

Toimitusaika
 
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus
 
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@teljannappi.fi, tai puhelimella numerosta +358 2 6327629. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
 
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@teljannappi.fi,
- Puhelimella numerosta +358 2 6327629.


Ostoskori
0 kpl
Kirjaudu sisään
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Toimitustavat
Nouto kauppiaan toimipisteestä0.00€
Nouto Postin pakettiautomaatistaTarvitaan paikkakunta
Toimitus kirjeenä1.30€
Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan.
Tarjoukset
lasten pääpanta erilaisia lasten pääpanta erilaisia
5.58€  8.00€
neule- tai huivineula erilaisia neule- tai huivineula erilaisia
8.00€  14.00€
Tuotehaku
Anna tuotehaun hakusana
 
Laajennettu haku